Opći uvjeti poslovanja projekta e-Provjera

Opći uvjeti poslovanja

Projekt e-Provjera: Sustav automatske provjere e-Oglasne ploče Ministarstva pravosuđa

 

CONSPECTION d.o.o. za istraživanje, razvoj, inovacije i usluge, Srednjaci 26, Grad Zagreb, OIB: 83786550486 (u daljnjem tekstu: „CONSPECTION“)

 

Članak 1.
Predmet Općih uvjeta

1.1. Ovim Općim uvjetima poslovanja (u daljnjem tekstu: „Opći uvjeti“) uređuju se odnosi između trgovačkog društva CONSPECTION kao pružatelja usluga s jedne strane, te korisnika usluga (u daljnjem tekstu: „Klijent“) s druge strane. Na sve međusobne odnose između CONSPECTION-a i Klijenta koji nisu posebno uređeni ovim Općim uvjetima primjenjivat će se odgovarajući propisi Republike Hrvatske koji budu na snazi na dan zaprimanja narudžbe ili započinjanja posla, odnosno nakon toga dana.

1.2. CONSPECTION pruža usluge iz svojeg djelokruga poslovanja u skladu s pozitivnim zakonskim odredbama.

 

Članak 2.
Predmet usluga koje pruža CONSPECTION

2.1. U smislu ovih Općih uvjeta CONSPECTION pruža usluge automatizirane provjere web portala Ministarstva pravosuđa Republike Hrvatske naziva „e-Oglasna ploča“, na način da o rezultatima provjera stečajnih, predstečajnih i drugih javnih objava koje se vrše po zakonu (rješenja o ovrsi, presude i dr.), a u odnosu na poslovne i druge subjekte koje Klijent unese u za to predviđenu aplikaciju, obavještava Klijenta na dnevnoj bazi (dalje u tekstu: „Usluga“).

2.2. Obavijest u smislu odredbe prethodnog stavka je dnevno izvješće koje Klijent svakog radnog dana (od ponedjeljka do petka) zaprima na jednu ili više e-mail adresa koje prethodno odredi, a koje dnevno izvješće sadrži (i) popis svih pretraženih subjekata sukladno Klijentovom unosu u za to predviđenu aplikaciju te (ii) ispis javnih objava koje su na web portalu e-Oglasna ploča objavljene u posljednja tri (3) dana (uključujući hyperlink za konkretnu objavu na e-Oglasnoj ploči), a u odnosu na prethodno unesene poslovne i druge subjekte.

2.3. U tom smislu Klijent samostalno vodi evidenciju predmetnih objava, dok ga CONSPECTION svakodnevno obavještava o svim promjenama nastalim u posljednja tri (3) dana radi pojačane preglednosti dinamike stečajnih, predstečajnih i drugih postupaka, tj. kako bi Klijent na ovaj način bio tri puta upozoren na činjenicu postojanja svake nove objave.

2.4. CONSPECTION se obvezuje usluge iz svoga djelokruga poslovanja obavljati s najvećom pažnjom i u maniru dobrog gospodarstvenika, vodeći ponajprije računa o zadovoljstvu Klijenata i održanju visokog standarda poslovanja.

2.5. Svi Klijenti imaju pravo na jednak tretman, najbolju moguću kvalitetu izvedbe te se tretiraju jednako bez obzira na obim i vrstu posla.

 

Članak 3.
Sklapanje ugovora o pružanju Usluga

3.1. Korisnici Usluga mogu biti fizičke i pravne osobe.

3.2. Klijent izražava volju za sklapanjem ugovora na način da u za to predviđeni online obrazac na web stranici www.conspection.hr unese sljedeće podatke: (i) vlastite identifikacijske podatke (ime i prezime / tvrtka, adresa, OIB, kontakt), (ii) jednu ili više e-mail adresa za potrebe zaprimanja dnevnih izvješća te (iii) popis identifikacijskih podataka (tvrtka, OIB) za poslovne i druge subjekte koji su predmet praćenja u okviru pružanja Usluge.

3.3. Ugovor se smatra sklopljenim u trenutku pravilnog ispunjavanja online obrasca na gore opisani način, o čemu je CONSPECTION obvezan izdati potvrdu elektroničkim putem u roku od 48 sati od trenutka pravilnog ispunjavanja online obrasca.

3.4. CONSPECTION je obvezan započeti pružanje Usluge idućeg radnog dana nakon što Klijentu dostavi potvrdu iz prethodnog stavka.

3.5. Klijent je ovlašten u svakom trenutku u za to predviđeni online obrazac unijeti nove identifikacijske podatke (tvrtka, OIB) poslovnih i drugih subjekata, u svrhu aktualizacije popisa praćenih subjekata, sve uz adekvatnu napomenu u dijelu online obrasca naslova „Poruka“. U tom slučaju modificira se sadržaj ugovora o pružanju Usluga. Ako se dodavanjem novih subjekata promjeni cijena pružanja Usluge sukladno odredbi članka 4.1. ovih Općih uvjeta, CONSPECTION je ovlašten zaračunati povećanu cijenu na računu kojeg izdaje u narednom mjesecu.

3.6. Ugovor o pružanju usluge može se sklopiti i na drugi način u posebnoj komunikaciji s CONSPECTION-om.

3.7. Klijent je ovlašten u svako doba zahtijevati smanjenje opsega pružanja Usluga na način da u posebnoj komunikaciji s CONSPECTION-om dostavi popis poslovnih i drugih subjekata u odnosu na koje je prestala potreba za pružanjem Usluga. U tom slučaju modificira se sadržaj ugovora o pružanju Usluga. Ako se na taj način promjeni cijena pružanja Usluga sukladno odredbi članka 4.1. ovih Općih uvjeta, CONSPECTION je obvezan na računu kojeg izdaje u narednom mjesecu iskazati smanjenu cijenu.

 

Članak 4.
Cjenik i uvjeti plaćanja

4.1. CONSPECTION zaračunava pružanje Usluga sukladno sljedećem cjeniku:

Broj unesenih subjekata

Mjesečna naknada

do 25

80,00 HRK

26 – 50

120,00 HRK

51 – 100

200,00 HRK

101 – 300

300,00 HRK

301 – 1000

400,00 HRK

4.2. CONSPECTION račune izdaje svakog mjeseca za Usluge pružene u tekućem mjesecu i šalje ih elektroničkom poštom. Dospijeće pojedine mjesečne obveze nastupa desetog dana u mjesecu za uslugu pruženu u tekućem mjesecu.“

4.3. Računi se izdaju u elektroničkom obliku na e-mail adresu koju je Klijent naznačio kao kontakt podatak, a na posebno traženje Klijenta izdat će se i u papirnatom obliku.

4.4. CONSPECTION na svojim izlaznim računima ne iskazuje PDV. Ukoliko se ova okolnost uslijed zakonskih obveza izmjeni, CONSPECTION je obvezan izraditi preračunavanje na način da Klijent ne snosi teret povećanje ukupne cijene pružanja Usluge.

 

Članak 5.
Ugovorno razdoblje i njegovo okončanje

5.1. U skladu s ovim Općim uvjetima ugovor o pružanju Usluga sklapa se na neodređeno vrijeme.

5.2. Klijent je ovlašten otkazati ugovorni odnos u bilo koje doba, poštujući otkazni rok od 30 (trideset) dana.

5.3. CONSPECTION je ovlašten otkazati ugovorni odnos u bilo koje doba, poštujući otkazni rok od 30 (trideset) dana.

5.4. Obje ugovorne strane zadržavaju pravo raskinuti ugovorni odnos uslijed kršenja ugovornih odredaba počinjenih od druge strane.

 

Članak 6.
Kvaliteta pružene Usluge

6.1. CONSPECTION se obvezuje pružati Usluge koje su predmet ovih Općih uvjeta na način da u svakom smislu potpuno i istinito obavještava Klijenta o javnim objavama na web portalu e-Oglasna ploča, primjenjuću razinu pažnje kao da Uslugu vrši u vlastitom interesu.

6.2. CONSPECTION je odgovoran za kvalitetu pružene Usluge te je u slučaju nastanka smetnji tehničke ili druge prirode obvezan bez odgađanja obavijestiti Klijenta i učiniti sve razumne napore kako bi osigurao pravilno pružanje Usluge sukladno ovim Općim uvjetima.

6.3. U slučaju nastanka smetnji iz prethodnog stavka, CONSPECTION je obvezan bez odgađanja obavijestiti Klijenta o eventualnom zastoju pružanja Usluge, koji zastoj ne smije trajati duže od 7 (sedam) dana. U suprotnom Klijent je ovlašten raskinuti ugovorni odnos, osim ako CONSPECTION ponudi pružanje Usluge u drugom obliku koji je za Klijenta jednako pogodan.

6.4. CONSPECTION ne odgovara za propuste koji potječu od strane Ministarstva pravosuđa, sudova i drugih institucija (uključujući web portal e-Oglasna ploča), a koje nije mogao predvidjeti, izbjeći ili otkloniti, tj. koji se nalaze izvan stvarnog dohvata CONSPECTION-a.

 

Članak 7.
Pravo na prigovor

7.1. Klijent je ovlašten u svakom trenutku uložiti prigovor u vezi pružanja Usluge.

7.2. CONSPECTION je obvezan na svaki podneseni prigovor odgovoriti u roku od 48 sati, a ukoliko je utemeljen uskladiti pružanje Usluge s primjedbama iz prigovora.

7.3. Prigovor se podnosi na e-mail adresu dostupnu u kontaktima web sadržaja CONSPECTION-a.

 

Članak 8.
Zaštita osobnih podataka Klijenta

8.1. CONSPECTION prikuplja osobne podatke koje Klijent unese u online obrazac, a koristi ih isključivo u svrhu pružanja Usluge sukladno ovim Općim uvjetima.

8.2. CONSPECTION se obvezuje da navedene osobne podatke neće stavljati na raspolaganje trećim osobama i da će osobitu pažnju usmjeriti na zaštitu privatnosti svojih Klijenata.

8.3. U slučaju da Klijent u tijeku izvršavanja ugovornog odnosa dostavi određene druge osobne podatke, isti će se obrađivati isključivo u svrhu radi koje su dostavljeni.

8.4. U legitimnom je interesu CONSPECTION-a da Klijenta obavijesti o drugim (srodnim) uslugama koje je spreman ponuditi.

Članak 9.
Rješavanje sporova

9.1. Sporovi koji bi proizašli iz ugovornog odnosa, uključujući sporove u pogledu tumačenja, primjene ili izvršenja ovih Općih uvjeta, CONSPECTION i Klijent nastojat će riješiti na prijateljski način. Ukoliko ugovorne strane ne uspiju riješiti svoje sporove na opisani način, za odlučivanje o eventualnim tužbama nadležan je nadležni sud u Zagrebu.

 

Članak 10.
Završne odredbe

10.1. Ovi Opći uvjeti objavit će se na Internetskim stranicama CONSPECTION-a, sukladno važećim propisima u Republici Hrvatskoj te će biti dostupni svim Klijentima, kao i pravnim i fizičkim osobama koje to namjeravaju postati.

10.2. Ovi Opći uvjeti u primjeni su od 30. svibnja 2018. godine, a primjenjuje se isključivo na ugovorni odnos s Klijentom koji je sklopio ugovor za vrijeme njihova važenja.